Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetjeLNS, Jurij Šlehta s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Jurij Šlehta. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji. 

Plačilne metode

  • Plačilo po predračunu - Če ste se odločili za plačilo po predračunu, boste po oddanem naročilu in pri potrditvi naročila prejeli vse podatke za nakazilo. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo.
  • Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Ker je pri plačilu ob prevzemu možno le plačilo z gotovino, morate biti, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisotni.


Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki služi kot garancija in veljaven dokaz za reklamacijo. 

Cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene objavljene s strani podjetja LNS, Jurij Šlehta s.p. v času, ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini. Nekatere slike proizvodov so simbolične. 

Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga in reklamacije 
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontakni e-naslov info@lns.si potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani ter zapakirani v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (brez stroškov dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 45 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago z dopisom o odstopu vrniti na naslov: 
LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje

Garancija 
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. 
Garancija preneha veljati pri:

  • neupoštevanje navodil za uporabo,
  • popravila, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarnega ravnanja z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na info@lns.si

Za vse uv-lučke in elektro aparate je garancija 24-mesecev, razen če ni posebej navedeno obdobje garancije. 

Dobava in dobavni rok

V spletni trgovini luxuryb.si strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Vaše naročilo je obdelano še isti dan in o obdelavi prejmete obvestilo. Naročila vam skušamo dostaviti v najkrajšem možnem času, najkasneje v 10 delovnih dneh. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. 
Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije in kurirsko službo GLS. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. 
V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije 
Kupljeno blago v vrednosti nad 100,00 EUR po pošti pošljemo brez stroškov poštnine

Za neprevzet paket naročniku zaračunamo stroške pošiljanja in stroške vračila neprevzetega paketa.

Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu v paketu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun, pravilno izpolnjen garancijski list in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. V primeru, da izdelek izročen kupcu v garancijskem roku ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva od ponudnika, da ga v primernem roku popravi ali če tega ne stori, da mu namesto njega izroči izdelek, ki brezhibno deluje.



Stroški poštnine so zaračunani po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali kurirske službe GLS.

Varnost 
Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju LNS, Jurij Šlehta s.p. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov. 

Pravica do zasebnosti 
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) ter da podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bo posredoval tretji osebi. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Spletne trgovine, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Podatki se uporabljajo za namene izpeljava naročila.

Komunikacija 
Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@lns.si ali po klasični pošti na naslov:
LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obvešcati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.