POGOJI POSLOVANJA

1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetjeLNS, Jurij Šlehta s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Jurij Šlehta. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji.

2. Plačilne metode

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetjeLNS, Jurij Šlehta s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Jurij Šlehta. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji.

  • Plačilo po predračunu – Če ste se odločili za plačilo po predračunu, boste po oddanem naročilu in pri potrditvi naročila prejeli vse podatke za nakazilo. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo.
  • Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Ker je pri plačilu ob prevzemu možno le plačilo z gotovino, morate biti, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisotni. 
  • PayPal

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki služi kot garancija in veljaven dokaz za reklamacijo.

3. Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene objavljene s strani podjetja LNS, Jurij Šlehta s.p. v času, ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini. Nekatere slike proizvodov so simbolične. 

4. Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

5. Dobava in dobavni rok

V spletni trgovini lns.si strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Vaše naročilo je obdelano še isti dan in o obdelavi prejmete obvestilo. Naročila vam skušamo dostaviti v najkrajšem možnem času, najkasneje v 10 delovnih dneh. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije in kurirsko službo GLS. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije
Kupljeno blago v vrednosti nad 70,00 EUR po pošti pošljemo brez stroškov poštnine

Za neprevzet paket naročniku zaračunamo stroške pošiljanja in stroške vračila neprevzetega paketa.

Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu v paketu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun, pravilno izpolnjen garancijski list in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. V primeru, da izdelek izročen kupcu v garancijskem roku ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva od ponudnika, da ga v primernem roku popravi ali če tega ne stori, da mu namesto njega izroči izdelek, ki brezhibno deluje.

Stroški poštnine so zaračunani po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali kurirske službe GLS.

6. Varnost

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju LNS, Jurij Šlehta s.p. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov. 

7. Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) ter da podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bo posredoval tretji osebi. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Spletne trgovine, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Podatki se uporabljajo za namene izpeljava naročila.

GDPR soglasja

  • Z registracijo na spletni strani www.lns.si stranka soglaša in se strinja se z obdelavo podatkov za namene pošiljanja e-novic :
  1. Katere podatke zbiramo: Poleg podatkov v vnosnem polju se zabeleži IP-naslov računalnika, s katerega ste naredili prijavo. Nadalje pa se zbirata še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Kakšen je namen zbiranja: Podatke zbiramo z namenom pošiljanja eObvestil, ki vam omogočajo redno obveščanje o aktualnem dogajanju na trgu dela, naši dejavnosti in storitvah. Podatke o časih odpiranja obvestil in časih klikov pa zbiramo za namen ugotavljanja vaše aktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali: Vaše podatke hranimo, dokler ne zahtevate njihovega izbrisa oziramo dokler se ne odjavite + 1 leto.
  4. Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To naredite tako, da nam pišete na eNaslov: zrsz.obvestila@ess.gov.si.
  5. S kom bomo vaše osebne podatke delili: Vaših osebnih podatkov brez ustrezne pravne podlage ne bomo razkrivali tretjim osebam.

  • Strinja se z obdelavo podatkov za namene prilagajanja vsebine obvestil, tako da bo bolj v skladu s tem, kar si želi:
  1. Katere podatke zbiramo: Zbiramo podatke email in potrebne podatke za izdajo računa, lokacije, ki je natančna na ravni občine, ne gre za natančne koordinate – na podlagi številke IP, časa klikov, beleženja, katere povezave vas zanimajo ter s katerih naprav in v katerih brskalnikih odpirate in berete naša sporočila.
  2. Kakšen je namen zbiranja: S pomočjo teh podatkov lažje ugotovimo vaše želje, potrebe in zanimanja ter vam tako posredujemo bolj koristne in pomembne informacije za vas.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali: Vaše podatke hranimo, dokler ne zahtevate izbrisa oziramo dokler se ne odjavite + 1 leto.
  4. Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To naredite tako, da nam pišete na eNaslov: info@lns.si.
  5. S kom bomo vaše osebne podatke delili: Vaših osebnih podatkov brez ustrezne pravne podlage ne bomo razkrivali tretjim osebam.

8. Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

9. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

10. Akcije in promocije

Promocije, akcije (se razume vse, kar ni redna cena proizvoda), breplačna poštnina, se med seboj ne seštevajo. 

11. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@lns.si ali po klasični pošti na naslov:
LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obvešcati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spori nebi mogli biti rešeni sporazumno, je za reševanje spora prostojno sodišče v Celju.

Vpišite željeno besedilo.

Za najboljšo izkušnjo pri LNS uporabljamo piškotke. Prosimo, sprejmite pogoje za nadaljevati. Preberi več.